Training Facebook Adverteren voor gevorderden

ACTIE: Schrijf je nu voor de training van donderdag 17 mei en ontvang een gratis toegangsbewijs voor het Congres Facebook & Instagram Marketing t.w.v. 345 euro excl. BTW..

Facebook Certified

Deze training zal worden verzorgd door een Facebook Certified Marketing Professional met jarenlange praktijkervaring.

Beoordeeld met een 8.4

Deelnemers van deze training waardeerden deze met een 8,4 gemiddeld.
N

Zeer compleet en praktisch

Van strategie, tot A/B testen en oefenen met de Power Editor. Leer in een dag adverteren als een pro!

Training Facebook Adverteren voor gevorderden

Jij spendeert honderden of duizenden euro’s per maand aan Facebook advertenties en behaalt hiermee prima resultaten. Toch vraag je je af of er nóg meer rendement te behalen valt. En ken je voldoende tools en trucs om je campagnes te optimaliseren? In de training adverteren op Facebook voor gevorderden leer je echt de fijne kneepjes van het vak. Peter Minkjan adverteert al jarenlang voor grote bedrijven met meer dan 100.000 euro’s advertentiebudget en kent inmiddels alle ins en outs van het adverteren op Facebook. Hij laat zien hoe jij je advertentiecampagnes nog verder optimaliseert en perfectioneert.

Wat kan je verwachten van de training voor gevorderden:

  • Vooraf aan de training vindt er een telefonische intake plaats, waarbij je precies kunt aangeven voor welke organisatie je adverteert (zodat wij jouw kanalen alvast kunnen inventariseren) en wat jouw specifieke wensen en verwachtingen zijn;
  • Deze training gaat echt de diepte in en is dus speciaal gericht op mensen die al ervaring hebben met adverteren;
  • We maken ter plekke een analyse van jouw advertentieaccount: wat gaat goed, wat kan beter, waarom maak je bepaalde keuzes;
  • We kijken wat de ideale sales funnel is voor jouw organisatie en hoe Facebook advertenties passen in deze strategie;
  • Er zijn een heleboel slimme tools die je kunnen helpen jouw advertentiecampagne nog verder te optimaliseren. We laten je er een aantal zien, zodat je zelf kunt vaststellen welke bruikbaar zijn voor jouw organisatie.
  • Er is plaats voor maximaal 5 deelnemers, waardoor er veel tijd en ruimte is voor persoonlijke aandacht en casussen.
  • Na de training kan je gebruik maken van afterservice, in de vorm van vraag- en discussiemogelijkheden in een besloten Facebook groep.
}

Data en tijden

Donderdag 17 mei 2018 9:30 – 16:30 in Utrecht (Tribes CS). 

Kosten

€ 495,00 per persoon excl. BTW

25% korting verdienen?

Neem iemand mee (bijv. je collega) en krijg beiden 25% korting! Ook als iemand zich via jou heeft ingeschreven mag je aanspraak maken op deze korting!
t

Vragen?

Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Bel Peter Minkjan van Likeconomics:

06 – 52 717 644 of mail naar trainingen@likeconomics.nl

Jouw advertentiecampagnes nóg verder optimaliseren en perfectioneren?

9:10 – 9:30 Inloop met koffie/thee
9:30 – 11:00 De evolutie van Facebook & Sales Funnel
• De evolutie en toekomst van Facebook voor gebruikers en marketeers
• De Facebook Sales Funnel (alle fases stap-voor-stap toegelicht)
• De ideale campagnestructuur (overzicht ads en opbouw campagnes)
11:00 – 11:15 Koffie/thee met lekkers
11:15 – 12:45 Tracking, Targeting & Bidding
• Tracking (Pixel, Standard Events, Custom Events)
• Targeting (Alle mogelijkheden op een rij, targeting per fase in de sales funnel, research)
• Bidding (de beste strategieën op een rij)
12:45 – 13:15 Lunch
13:15 – 14:00 Persoonlijke Sales Funnel opstellen
• Persoonlijke Facebook Sales Funnel opstellen en uitwerken
• Copy & content: tips voor onweerstaanbare en ijzersterke Facebook ads
15:00 – 16:15 Launch, Test & Optimize
• Lanceren nieuwe campagnes
• A/B en mulitvariate testing
• Tips & Tools
• Rapportage (Reporting Tools)
• Checklists: van A tot Z recap
16:15 – 16:30 Afsluiting

Benodigdheden

  • Enige ervaring in het opzetten van advertentiecampagnes op Facebook en online advertising
  • Werkend Facebook Ads Account en bij voorkeur toegang tot een Business Manager
  • Laptop (geen tablet)
  • Op de trainingslocatie is gratis Wifi aanwezig
De trainer is Peter Minkjan. Peter is oprichter van Likeconomics en actief als strateeg en adviseur op het gebied van social advertising & content. Al sinds 2010 is hij bezig met het ontdekken en benutten van de zakelijke mogelijkheden die Facebook biedt. Hij helpt tegenwoordig meerdere grotere merken (waaronder RTL, de Bijenkorf & SnappCar) en verschillende bureaus om Facebook en andere sociale media succesvol zakelijk in te zetten. Hij heeft al meer dan 10 jaar ervaring in het opzetten van effectieve online advertentiecampagnes en heeft voor miljoenen gespendeerd op Facebook.

Referenties

“Door deze cursus voel ik mij empowered om op professionele wijze aan de slag te gaan met ons Facebook advertising budget.” Nick

Marketingmanager, Ticket TGV

“De training bevat een goede balans tussen theorie en praktijk, met voldoende aandacht voor vragen. Als online marketing team hebben wij allen iets bijgeleerd en gaan het snel in praktijk zetten.” Tessa Colauto

Online Marketeer, Joolz

“Ik vond de training ontzettend interessant! Erg inspirerend en meteen toepasbaar. Het was veel informatie om te verwerken maar allemaal erg nuttig. Bedankt voor de inspirerende dag!” Willemijn de Vet

Marketingadviseur, Medinova

Jouw kennis over adverteren op Facebook verder opschroeven?