Ons team van Facebook-specialisten & bloggers

Peter Minkjan
Social marketingstrateeg
Peter is oprichter van Likeconomics en al sinds 2010 gefascineerd door de zakelijke mogelijkheden van Facebook. Tegenwoordig helpt als zelfstandig online strateeg meerdere grotere merken (waaronder RTL & de Bijenkorf) om Facebook en andere social media succesvol zakelijk in te zetten en is organiseert hij jaarlijks het Congres Facebook Marketing.

Sanne Hekman
Social advertising consultant
Sanne Hekman werkt freelance als communicatieadviseur en tekstschrijver en adviseert bedrijven over social advertising. Ze is co-auteur van het boek ‘Scoren met Facebook Marketing’. Daarnaast blogt ze op haar blog New Mama en geeft ze schriftelijke en mondelinge communicatielessen aan hogeschool Tio in Amsterdam

Sybren Smith
Facebook & Instagram Marketing Specialist
Sybren Smith is een van de bekendste Facebook Certified marketing specialisten van Nederland en oprichter van Facebook & Instagram marketing bureau Geheim van de Smith. Sybren is sterk data en resultaat gedreven en focust zich met zijn bureau vooral op Facebook & Instagram Advertising. Geheim van de Smith werkt onder andere voor Politie Nederland, Christine le Duc en Oranje Fonds.

Aljo Hartgers
Contentstrateeg
Sinds 2009 is Aljo via The Social zelfstandig adviseur en richt zich de verbinding tussen bedrijven en consumenten. Dit gebeurt via sociale media, online platformen en content. Aljo werkt vanuit de pull-gedachte: klanten én ambassadeurs van het merk werken steeds vaker voor je organisatie. Ze zoeken specifieke informatie en die krijgen ze – real time. Zo helpt Aljo bedrijven zich nog beter te focussen met onder andere monitoring, strategie en content. Hierbij staat de (online) verbinding tussen merk en de klant centraal.

Joep Hulshof
Freelance social advertising specialist
Joep Hulshof werkt als freelance social advertising consultant, waarin hij nationale en internationale klanten op strategisch en uitvoerend niveau advies geeft over adverteren op social media. Hij heeft daarnaast bredere digitale ervaring als Campaign manager bij IPG Mediabrands. Joep weet de behoeften van klanten om te zetten in digitale campagne strategieën, met een sterke focus op social media.

Pieter Voogt
Eigenaar PauwR Digital Marketing
De 10.000-urennorm heeft Pieter Voogt inmiddels ruimschoots gehaald op het gebied van online marketing. Maar de ontwikkelingen op dat gebied gaan zo snel, dat nieuwe media, kanalen of vormen nog niet eens 10.000 uur bestaan! De enige manier om dan toch specialist te blijven, is om je te focussen. En dat doet Pieter met zijn veertien collega-marketeers bij PauwR dan ook al meer dan tien jaar. Snelheid, transparantie en kwaliteit zijn daarbij de ‘keywords’. En online advertising is één van de absolute specialiteiten van PauwR.
Onze laatste artikelen
Geregeld delen we onze laatste inzichten en tips in blogartikelen.
Ben jij al klaar voor de Kerst? Ontdek de kracht van storytelling tijdens de feestdagen
Onze partner Online Business Media wenst jou alvast fijne feestdagen. Zijn ze vroeg? Eigenlijk niet. Veel consumenten starten al in november met de voorbereidingen voor de feestdagen. Ongeveer 60% van de kerst-shoppers worden door content op Facebook en Instagram...
Facebook Stories komen nu ook naar groepen en events. Zo werkt het
Een van de speerpunten van Facebook in het komende jaar is Stories, het verticale formaat van video’s en foto’s dat na 24 uur weer verdwijnt. Afgekeken van SnapChat maar door Facebook en eerder al Instagram omarmt. Facebook voert de laatste...
Dit zijn de beste Facebook & Instagram-campagnes van 2017
Facebook reikt ieder jaar de Facebook Awards uit om de beste Facebook & Instagram-campagnes van het afgelopen jaar te belonen. Hieronder een selectie van vijf van de beste campagnes die uitstekend en inventief gebruik maken van Instagram, chatbots, 360 video’s en...