Ons team van Facebook-specialisten & bloggers

Peter Minkjan

Social marketingstrateeg 

Peter is oprichter van Likeconomics en al sinds 2010 gefascineerd door de zakelijke mogelijkheden van Facebook. Tegenwoordig helpt als zelfstandig online strateeg meerdere grotere merken (waaronder RTL & de Bijenkorf) om Facebook en andere social media succesvol zakelijk in te zetten en is organiseert hij jaarlijks het Congres Facebook Marketing.

Sanne Hekman

Social advertising consultant 

Sanne Hekman werkt freelance als communicatieadviseur en tekstschrijver en adviseert bedrijven over social advertising. Ze is co-auteur van het boek ‘Scoren met Facebook Marketing’. Daarnaast blogt ze op haar blog New Mama en geeft ze schriftelijke en mondelinge communicatielessen aan hogeschool Tio in Amsterdam

Sybren Smith

Facebook & Instagram Marketing Specialist

Sybren Smith is een van de bekendste Facebook Certified marketing specialisten van Nederland en oprichter van Facebook & Instagram marketing bureau Geheim van de Smith. Sybren is sterk data en resultaat gedreven en focust zich met zijn bureau vooral op Facebook & Instagram Advertising. Geheim van de Smith werkt onder andere voor Politie Nederland, Christine le Duc en Oranje Fonds.

Aljo Hartgers

Contentstrateeg

Sinds 2009 is Aljo via The Social zelfstandig adviseur en richt zich de verbinding tussen bedrijven en consumenten. Dit gebeurt via sociale media, online platformen en content. Aljo werkt vanuit de pull-gedachte: klanten én ambassadeurs van het merk werken steeds vaker voor je organisatie. Ze zoeken specifieke informatie en die krijgen ze – real time. Zo helpt Aljo bedrijven zich nog beter te focussen met onder andere monitoring, strategie en content. Hierbij staat de (online) verbinding tussen merk en de klant centraal.

Joep Hulshof

Freelance social advertising specialist 

Joep Hulshof werkt als freelance social advertising consultant, waarin hij nationale en internationale klanten op strategisch en uitvoerend niveau advies geeft over adverteren op social media. Hij heeft daarnaast bredere digitale ervaring als Campaign manager bij IPG Mediabrands. Joep weet de behoeften van klanten om te zetten in digitale campagne strategieën, met een sterke focus op social media.

Pieter Voogt

Eigenaar PauwR Digital Marketing

De 10.000-urennorm heeft Pieter Voogt inmiddels ruimschoots gehaald op het gebied van online marketing. Maar de ontwikkelingen op dat gebied gaan zo snel, dat nieuwe media, kanalen of vormen nog niet eens 10.000 uur bestaan! De enige manier om dan toch specialist te blijven, is om je te focussen. En dat doet Pieter met zijn veertien collega-marketeers bij PauwR dan ook al meer dan tien jaar. Snelheid, transparantie en kwaliteit zijn daarbij de ‘keywords’. En online advertising is één van de absolute specialiteiten van PauwR.

Onze laatste artikelen

Geregeld delen we onze laatste inzichten en tips in blogartikelen.

Waarmee kunnen we je helpen?

Interesse om met ons samen te werken of te (gast)bloggen op Likeconomics?