anatomie van een facebook bedrijfspagina

Veel ondernemers willen “iets doen” met Facebook en een goede start daarbij is een persoonlijk profiel aanmaken en met eigen ogen aanschouwen wat andere ondernemers op Facebook doen. Vooral voor de beginnende “Facebooker” kunnen alle opties en functies die Facebook te bieden heeft voor een bedrijspagina nogal verwarrend en zelfs intimiderend overkomen.
De beste manier om die verwarring weg te nemen is: kennis van zaken.

Om die kennis zo snel mogelijk op te doen (welke ondernemer heeft tijd over?) heb ik een verklarende infographic gemaakt over alle opties en functies die je tegenkomt als je een Facebook bedrijfspagina bekijkt.

TIP: Sla ‘m op bij je favorieten of print ‘m uit zodat je altijd snel weet waar een bepaalde optie of functie voor dient.

Klik op de afbeelding om te vergroten!

Anatomie van een Facebook Bedrijfspagina [INFOGRAPHIC]

(Klik op de afbeelding om te vergroten. Opslaan: rechter muisknop –> link opslaan als..)

TIP! Als je de afbeelding wilt printen op een leesbaar formaat, verdeel ‘m dan over meerdere pagina’s door ongeschaald te printen of verdeel de afbeelding eerst over 2 pagina’s bij:
http://www.blockposters.com/

Dit is een bijdrage van Erwin Meester, je kan hem volgen via FacebookTwitter en Google+.